Popletena

Ako nájsť e-mail po vytvorení objednávky?

22.05.2023

Vieme, že sa niekedy môže stať, že po dokončení objednávky v našom e-shope očakávate e-mail s faktúrou, no zdá sa vám, že ho nedostanete. V tomto príspevku vám chceme poskytnúť niekoľko užitočných tipov, ako nájsť tento e-mail, aj keď sa dostal do iného priečinku vo vašej e-mailovej schránke. Veríme, že vám tieto informácie budú nápomocné.

  1. Skontrolujte priečinky: Po prvom kontakte s nami (písali ste e-mail, poslali nám správu, alebo ste volali) ste možno zistili, že e-mail s faktúrou sa ocitol v priečinku spamu, reklamných správ alebo dokonca v koši. Je dôležité prejsť tieto priečinky a zabezpečiť, aby sa naše e-maily dostali priamo do vašej doručenej pošty.
  2. Nastavenia e-mailu: Zabezpečte, aby naše e-maily boli vždy označené ako dôveryhodné a neocitli sa vo vašom spamovom priečinku. V nastaveniach svojej e-mailovej schránky môžete pridať našu adresu do zoznamu kontaktov alebo označiť ju ako "nie je spam". Týmto spôsobom sa budú naše e-maily automaticky zasielať do vašej doručenej pošty.
  3. Kontrola priečinkov: Odporúčame vám pravidelne kontrolovať aj iné priečinky vo vašej e-mailovej schránke. Niekedy môžu e-maily skončiť v priečinku "Doručená pošta" inokedy "Reklamné správy" (napríklad v prípade použitia Gmailu). Skontrolujte teda všetky priečinky, aby ste si boli istí, že vám nič neuniklo.
  4. Filter e-mailov: Ak máte možnosť, nastavte si filtre alebo pravidlá pre e-maily. Môžete si určiť určité kritériá, podľa ktorých sa e-maily automaticky presmerujú do vybranej zložky. Napríklad môžete vytvoriť filter na základe odosielateľa, predmetu alebo určitých kľúčových slov spojených s faktúrami. Týmto spôsobom budete mať väčšiu kontrolu nad svojou e-mailovou schránkou a nepríjemné situácie s prehliadaním faktúr minimalizujete.
  5. Hľadajte v histórii: Ak stále nevidíte očakávaný e-mail s faktúrou, skúste prejsť históriu vašej e-mailovej komunikácie. Možno ste dostali e-mail, ktorý sa zdal byť nevyžiadaným alebo sa dostal do iného priečinku. Hľadajte podľa dátumu objednávky alebo odosielateľa, aby ste ho mohli nájsť.

Dúfame, že tieto tipy vám pomôžu nájsť faktúru, ktorú ste očakávali, aj keď sa dostala do nesprávneho e-mailového priečinku. V našom e-shope sa snažíme minimalizovať takéto situácie a zabezpečiť, aby všetky dôležité e-maily dostali naši zákazníci priamo do svojej doručenej pošty. Ak však napriek tomu narazíte na podobný problém, neváhajte nás kontaktovať, radi vám s riešením ochotne pomôže.  Len v celkom ojedinelých prípadoch e-mail skutočne nie je doručený. Napríklad pre chybne zadanú e-mailovú adresu.

Vďaka za vašu trpezlivosť a porozumenie. Vážime si vašu dôveru a budeme sa snažiť zlepšiť naše služby, aby ste pri nakupovaní u nás, strávili príjemné chvíle.

Tešíme sa na vaše ďalšie objednávky a želáme vám príjemný deň!

Popletena