Pletieme raglánový pulóver Holiday - workshop

Sme doma, lebo situácia si vyžaduje byť disciplinovaný. Ako sa však nezblázniť od nudy a strachu? My tvorilky máme veľkú výhodu. Vieme pliesť, zamestnať ruky aj hlavu. A tak nastal čas na upletenie svojho (možno prvého) raglánového pulóvra. Pleteného bez potreby zošívania. Ľahký ako pavučinka a v trendovom dizajne, ktorý padne každej postave. Budeme pliesť spolu, ale každá v pohodlí domova!

Pridajte sa!

Tento online workshop je pre všetky tvorilky, ktoré to ku nám nemajú ďaleko a aj pre vás všetky ostatné, vzdialené desiatky až stovky kilometrov. Prečo? Čítajte ďalej...

Spoločne budeme pliesť super zaujímavú a perfektne vyzerajúcu dizajnový pulóver Holiday by eri.

Nemusíte byť fyzicky spolu a aj tak sa môžete stať súčasťou spoločného workshopu podľa návodu z ravelry TU. Budeme pliesť a stretávať sa ONLINE Netrúfate si? Presvedčím vás!

Prečo práve pulóver HOLIDAY?

Aj keď sa to na prvý pohľad nezdá, ale tento návod je pomerne ľahký a pri tom efektný projekt raglánového pulóvra s V výstrihom, pletený z jemného materiálu, pletený v celku. Rozhodnúť sa môžete pre pulóver s dlhým alebo krátkym rukávom. Po upletení vám z ihlíc odpadne dizajnový kúsok pulóvra, ktorý lichotí postave. Budeme ho pliesť z vlnky, ktorá je nositeľná a vhodná na celoročné využitie. 

Holiday je dizajnom, ktorého je autorkou eri, mladá a progresívna japonská dizajnérka, ktorá navrhuje veľmi nápadité, prudko nositelné pletené odevy a doplnky. Dizajny japonských dizajnérok pletených odevov sú technicky aj tvarovo nezameniteľné, dokonalé a nadčasové. Na pohľad čisté línie, ktoré sa miešajú z prepracovanými vzormi. Pri pletení sa budete dobre zabávať a pulóver bude iste vašim obľúbeným kúskom po dlhé roky. Nielen vďaka dizajnu, ale aj pre použitú vlnku, z ktorej budeme pliesť.

Ako bude vyzerať váš pulóver?

Pliesť budeme z ručne farbenej PopletenaYarn v hrúbke fingering. 

Na tento pulóver krátky rukáv budeme potrebovať :

  • hrúbka fingering - 2 pradená 

Na pulóver s dlhým rukávom budeme potrebovať:

  • hrúbka fingering - 3 pradená 

Viac o priadzi a pre výber svojej vlnky kliknite sem (pozorne si prečítajte pri výbere hrúbku priadze v popise každej priadze):

  • merino/ hodváb/ prírodný bambus - kliknite TU
  • 100% merino - kliknite TU
  • Bluefaced Leicester wool (odporúčame pri pletení len dlhorukávovej verzie)- kliknite TU 
Počas týchto dní v ponuke pribudne 10 ručne farbených odtieňov PopletenaYarn v hrúbke fingering v zložení 100% merino.

Nezabudnite však dočítať informácie do konca a vyplniť prihlasovacieho formulár, ktorý nájdete na konci.

POZOR! VYBERAJTE LEN Z PRADIEN? KTORÉ SÚ NA SKLADE!

Čo je online workshop?

Je to tvorivé spoločné pletenie s učením sa nových techník a postupov, na konci ktorého je hotový pletený projekt. Workshop prebieha hlavne online. Každá prihlásená účastníčka dostáva prístup do FB skupiny, v ktorej sú uverejňované videá a postupy, podľa ktorých je tvorený projekt.

Spoločne sa naučíme tvarovať raglán, pliesť projekt v kruhu, ako správne ukončiť projekt, ako oprať a sušiť. Nemusíte sa tak obávať cudzojazyčného návodu!

Do skupiny sa prihláste po vypísaní prihlášky na workshop a objednaní svojej vlnky. Skupinu nájdete po kliknutí SEM

Kedy?

Workshop je prístupný trvale po prihlásení a uhradení. Všetky pomocné videá a pomocné preklady ku návodu sú prístupné pre účastníka počas 8 týždňov od úhrady. 

Kde sa workshop koná?

Odvšadiaľ, odkiaľ máte prístup na internet.

Kto workshop vedie?

Ja, Andrea Sedlačková - Popletena. Mám bohaté skúsenosti s vedením kurzov, workshopov či KALov osobnou aj online formou.

Cena workshopu?

Cena vybranej priadze + 10,-€ návod a účasť na workshope

V cene nie sú zarátané poplatky za doručenie.

Potrebná znalosť?

Začiatočníčka až mierne pokročilá - je potrebná znalosť pletenia hladko a obrátene do kruhu na kruhových ihliciach.

(ak nie ste zdatné a chcete sa zúčastniť workshopu, môžete sa objednať vopred na individuálny online kurz pletenia pre úplných začiatočníkov - výučba taktiež prostredníctvom FB skupiny - jednotná cena 30,-€ )

Čo budete počas pletenia potrebovať?

  • vybranú priadzu PopletenaYarn 
  • ihlice 4   v štandartnej dĺžke podľa vybranej priadze 
  • ihlice 4  v skrátenej dĺžke na pletenie rukávov
  • lanko na pletenie trupu od 73 cm dĺžky
  • lanko dlhé 20 cm na pletenie rukávov
  • označovače

Ak vám ihlice a lanká chýbajú, môžete u zakúpiť aj u nás, informujte nás o tom. V ponuke máme ihlice ChiaoGoo a LYKKE TU alebo akékoľvek ihlice KnitPro (objednáme pre vás za výhodné ceny).

Ako sa na workshop prihlásiť?

Prihlásiť sa môžete vyplnením kontaktného formulára, ktorý sa nachádza nižšie. Následne si v e-shope objednať svoju farebnosť priadze, doobjednať potrebné pomôcky. My vám upravíme faktúru o poplatok za workshop. Upravenú faktúru obdržíte e-mailom, ktorú potom uhradíte.

Workshop nie je možné absolvovať z prinesenej priadze, pletenie je nutné podľa predom pripraveného počtu očiek, ktoré prepočítavam vopred podľa stanovenej priadze. Taktiež nepodporujem pletenie z priadzí, ktoré majú syntetický pôvod viac ako na 50% zloženia

Poplatok za workshop a materiál je potrebné uhradiť vopred na účet. Z dôvodu zavedenie núdzových opatrení nie je možné dodanie na dobierku. Objednávku zašleme poštou. Návod budete mať k dispozícií v PDF forme na stiahnutie v pomocnej skupine workshopu.

Už sme spoločne uplietli

Aj takto môže vyzerať váš Holiday pulóver

Prihláste sa

Vyplňte všetky potrebné údaje a prihláste sa. Následne si objednajte svoju vlnku.